torsdag den 9. februar 2012

Lækre bluser til "lidt større" bettemand

Der er én fra min mands arbejde, hvis kone skulle sælge ud af vintervarerne fra hendes butik, så der kunne blive plads til forårsvarer. Derfor fik alle folk en mail om at vi kunne komme forbi og se de lækre ting og skrive os op til at købe noget, hvis det fangede interessen. Det skal man jo ikke lade sin næse gå forbi, så var lige inde at tjekke mærket, for jeg kendte det ikke FUB.
Det faldt jeg med det samme for og vi fik bestilt to trøjer i str. 90 (så satser vi på at vi rammer årstiden og hans størrelse). Igår da min mand så kom hjem fra arbejde havde han det med hjem....lækker lækker


Det er i blød og lækker tyndstrikket uld...den grå er bare nem at sætte til alt og den sorte er fræk med dine gule stribe ved halsen og ærmer.




2 kommentarer:

  1. Skønne køb! Elsker at shoppe tøj til ungerne

    SvarSlet
  2. Hej!
    Jeg har tilladt mig at tildele dig en blog award:-)
    http://fri-rummet.blogspot.com/2012/02/jubii.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...