torsdag den 8. marts 2012

Livet og døden på en dag

Som tidligere skrevet var vi på barselsbesøg i aften, men inden vi skulle afsted fik jeg at vide at man bror er sovet stille ind. Jeg fik gjort de ting jeg ville overfor ham og han fik læst mit brev mens han stadig var ved bevidsthed. Efter jeg var vågekone tirsdag eftermiddag og natten igennem ønskede jeg for ham at døden ville komme snart - det er ikke et liv når der er så mange smerter. Vi var alle klar til at sige farvel og kort tid efter jeg tog afsted genvandt han ikke længere bevidsthed. Han sov ind med sin kone ved sin side og med bevidstheden om at han var elsket. Nu er tiden til sorg, men også tiden til at se fremad og hvilken bedre måde at gøre det på ved at være på barselsbesøg...lille David velkommen i verden og velsignet være du og brormand, tak for alt du har givet mig og fred være med dig...

15 kommentarer:

  1. Hvad end det så betyder, tænker jeg på dig!

    SvarSlet
  2. Kære Anne

    Mine tanker går til dig på denne svære dag, hvor du må have mistet din bror.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Mit indlæg forsvandt, men er nu skrevet igen...

    SvarSlet
  4. Jeg kondolere. Livet er ikke altid fair men hvor var det bare godt at du fik skrvet brevet og han fik det læst.

    SvarSlet
  5. Mange tanker til dig og dine kære herfra

    SvarSlet
  6. Puha.....kondolere. Sikke et smukt indlæg. Sender dig en masse tanker søde Anne.

    SvarSlet
  7. Sender en masse varme tanker til dig og din familie
    Rigtig flot skrevet og dejligt at du fik fortalt din bror hvad han betyder for dig

    SvarSlet
  8. Kære Anne. Mange tanker til dig og familien.

    Det er altså helt forkert når små børn mister deres far og forældre deres søn - det er altså den forkerte rækkefølge :o(

    Har tænkt på jer siden dit første indlæg om hans sygdom, men kan ikke kommentere dine indlæg fra iphone pga. tjekkoderne. Derfor fik du aldrig set mit svar til dit indlæg... Det var godt at du fik skrevet til ham, så han ikke var i tvivl om at han var elsket da han fik fred...

    Kh. Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg troede ikke at jeg havde de der dumme tjek-ord, men fandt ud af at det havde jeg, så de er slået fra...så nu kan du for fremtiden også kommentere fra din IPhone :-)

      Slet
  9. Tak for jeres søde ord og tanker...vi har idag sunget ham ud af hjemmet og over i kapellet - en god men hård dag. Så nu er det på hovedet i seng, så jeg kan genvinde lidt mere overskud...

    SvarSlet
  10. Hvor velformuleret og et indlæg der bærer præg af at du er en stærk kvinde..Hvor var det godt han fik fred velvidende at han var elsket.og at du fik mulighed for at sætte ord på dine følelser og tanker i dit brev. De varmeste og dybt følte tanker skal du have med på vejen.

    Ps: du har stadig koder på dine indlæg..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din besked og jeg er også glad for forløbet selvom det er hårdt. Jeg har igen forsøgt at fjerne koder, så nu er den der forhåbentligt ;-)

      Slet
  11. Hvor gør det mig ondt for dig og din familie at I har mistet din bror. Men hvor er det godt, at du fik skrevet brevet til din bror og han også fik læst det.

    Min dybeste medfølelse og tanker til dig og din familie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...