tirsdag den 13. marts 2012

Så må jeg vist tilbage i kampen

Det har været lidt en mærkelig tid efter min brors død, for generelt set har jeg det jo godt og livet går videre selvom vi nogle gange gerne ville sætte det lidt på pause. Omvendt kommer tankerne indimellem snigende og tårerne derefter...det vil nok være en mærkelig tid fremover ligeledes. På nogle punkter kommer det nok rigtigt først til at gå op for mig, når jeg oplever hans fravær til familiesammenkomster og lignende...der skal tid til.
Jeg oplever en utrolig stor opbakning fra venner og bekendte og endda har nogle søde mennesker givet blomster for at fortælle at de tænker på os









Jeg nyder duften og synet af dem som de pynter i stuen og tænker med glæde på den kærlighed som de mennesker viser mig og min familie i denne turbulente tid.

Jeg må være ærlig at sige, at min hjerne ikke helt har været med mig de sidste par dage...jeg har være til babysvømning og ude at købe ind i hjemmesutter, jeg har glemt ting som jeg plejer at huske og generelt er jeg mere træt...men det bliver bedre og bedre. Jeg var også igang med en "jeg skal have fjernet mine fedtdepoter på maven" kur, som også lige kom lidt på standby, men den er på vej igang igen.

Det er på torsdag begravelsen finder sted og der kommer MANGE...vi regner med omkring de 200, hvis ikke mere. Når et ungt menneske dør, er der flere der viser kondolance og desuden havde min bror en stor vennekreds og kontaktflade. Når en begravelse med et sådan antal skal stables på benene, er der mange praktiske ting, der skal gå i orden. Jeg kom (måske) lidt letsindigt til at love, at mig og min mødregruppe sagtens kunne bage 150-200 boller...men men da de første 3 havde meldt sig på banen fra mødregruppen, så var der styr på de første 150 boller - tænk at man kan være så velsignet at andre i den grad er derfor en og hjælper hvor de kan. Så der er styr på bollerne og jeg skal ikke engang selv bage...

4 kommentarer:

  1. Jeg kondolerer. Har gåsehud efter at have læst dit indlæg. Giv dig selv tid og glæd dig, hver gang, der sker noget godt- det kan være stort som småt. Puha, tænker også på din svigerinde; kan slet ikke forestille mig, hvilken sorg man har, når man lige har mistet sin mand. Det er godt, I har hinanden. Og hvor er det bare fantastisk, at i en tid, hvor man hører så meget om at vi mennesker ikke har tid til hinanden, så viser dine venner og bekendte en anden side. Det gør mig varm at høre. De bedste tanker til dig, knus Heidi

    SvarSlet
  2. Sidder og bliver helt rørt over den store støtte i modtager. Hvor må det være dejligt.
    Håber I får en smuk begravelse på torsdag.
    Varme tanker herfra

    SvarSlet
  3. Sorgen sidder så dybt lige nu, fordi du har mistet en person som du har elsket hele dit liv, men det er rigtig skønt at høre at du/I har/får støtte fra nær og fjern.
    Jeg håber I får en smuk begravelse på torsdag.

    Varme tanker

    SvarSlet
  4. Kære Anne

    Pyha - det er da ikke nemt. Og selvom man jo skal overleve i det og være stærk, tror jeg også, det er vigtigt at give sorgen plads. Jeg håber, at I får en smuk begravelse i morgen. Jeg vil tænke på dig.

    Kh
    Anna

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...