søndag den 4. marts 2012

Sættekasse

Jeg har jo længe været inspireret af andres sættekasser og tænkt de var nogle værre fine nogle, men også med en accept af at jeg vist hellere må lade være med at kaste mig ud i også at gå amok og samle tapet og papir til det...så kom der lige et indlæg fra Mette fra Kirkesjov om sættekasser med stof - så var min lykke gjort. Jeg fandt tips til fremgangsmåde hos selvsamme og gik igang med at ekvipere udstyr. Jeg købte sættekassen i Søstrene Grene og med skrigende unge og fart på, faldt den af barnevognen og jeg trådte på den så en side knækkede af....meeeen man er vel ikke handywoman for ingenting. Så det fiksede jeg da vi kom hjem med små søm og det kan slet ikke ses. Maling havde vi tilovers fra en kommode der blev malet...vupti vupti...tørretid...lidt mere maling...tørretid...klippe klippe klistre, spray med lim og så var den der....kan du gætte temaet for stoffet?




6 kommentarer:

  1. gætter zoologisk have??
    Fine farver...
    Har du kigget forbi min blog og set at jeg har nomineret dig til en blogaward??
    Ps: hvordan gik det til samtalen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja har set det og tak for den...jeg har bare ikke lige haft overskud til at gøre noget nærmere ved det...du er 'en blandt fire der har nomineret mig...men det betyder ikke at jeg ikke er glad for den ;-) Samtalen gik godt tak og tror jeg var tæt på, men de valgte en med mere erfaring og det er jo svært at gøre noget ved...;-)

      Slet
  2. Ej hvor er den bare smart. Jeg skal også have prøvet og lave sådan en en dag...De er så søde...

    SvarSlet
  3. Den er rigtig, rigtig fin:-) Og er det ikke bare hyggeligt at lave:-) Kan lige indskyde, hvis du ikke selv skulle have set det, at de har sættekasser i Rema1000 i næste uge:-)

    SvarSlet
  4. Den er blevet super fin !
    Dejligt at du får brugt lidt af stoffet :-)

    SvarSlet
  5. Farverig og sød... Den skal nok skabe glæde..

    Lone

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...