torsdag den 22. marts 2012

TurboCollage

Jeg har længe manglet et fotoredigeringsprogram, som kunne lidt, men nok...og så gerne til Mac og IPad....det har jeg så fundet, takket være Kamilla med bloggen Diary.dk. Det hedder turbocollage og det er perfekt til mit behov...herunder ses en lille hurtig collage af nogle billeder af bettemanden.




Jeg glæder mig til at lege mere med programmet, men nu er det i hvert fald sendt ud i æteren til andre med samme behov :-) Glædelig forårsdag til jer alle...

2 kommentarer:

  1. Jeg forstår så ikke hvorfor billedkvaliteten forringes når der bliver postet fra IPad...

    SvarSlet
  2. Ang. billedkvaliteten så vil mit umiddelbare bud være at du har skaleret det til en pixelstørrelse så det bliver pixeleret.

    Men turbocollage skal helt klart checkes ud ... Tak ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...