torsdag den 8. marts 2012

Undskyld for snevejret...my bad

Jeg vil blot starte med at undskylde for at foråret gik lidt i vasken og vinteren vendte tilbage. Et vennepar har lige fået en lille dreng og jeg har over tid lavet en del ting til barselsgave, deriblandt en strikket djævlehue og vanter - derfor vinterens tilbagekomst....ellers er min gave jo lidt malplaceret ;-)





Desuden er der en babyhjelm i stræk, en savlsmæk og bløde futter efter Laralil opskriften. En cd med Halfdans ABC og så lidt til forældrene: hjemmelavede lakridsmandler med hvid chokolade og en omgang M&M's. Det hele er rundet af med en sødt kort der giver definitionen af hvad kærlighed betyder. Vi skal forbi i aften og det bliver så sjovt at holde en lille fyr der har sammen vægt og længde som vores egen dreng da han blev født...man mener jo altid at "så lille har vores barn ikke været" :-)

3 kommentarer:

  1. Du skal ikke undskylde. Her er der ingen sne, men derimod HØJ sol og dejlig fuglefløjt :o)

    SvarSlet
  2. Det var sgu da et styks cool barselsgave :)

    SvarSlet
  3. Skøn barselsgave.. Den må gøre lykke..

    Jeg har arrangeret blogtræf i aalborg.. Håber du har tid og lyst til at kikke op...

    Tjek det ud på min blog

    Lone

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...