mandag den 26. marts 2012

Vis mit dit strækstof, så viser jeg dig mit...

Ofte ser jeg på blogs, at folk beretter om noget retrostof kup, de har gjort sig eller noget bestemt stof, de har fået fat på. Den glæde jeg sporer i teksten kan jeg godt relatere mig til...blot ikke i forhold til retrostof. Jeg kan selv blive helt ekstatisk når jeg kigger på jersey og interlock med print - gerne fra udlandet, hvor udvalget er større. Jeg syer tøj til min dreng og det kræver altså strækstof (medmindre det er bukser, men det er begrænset, hvor mange bukser man kan sy til sit barn). Så dagens indlæg er en nysgerrighed over hvad I andre gemmer på af strækstof (det kunne jo være man skulle bytte) eller blot at se hvad I får ud af jeres strækstof, så man kan få lidt inspiration ;-) Her er i hvert fald det jersey og interlock jeg har købt på det seneste...




2 kommentarer:

  1. Det nederste i højre hjørne med dyr er skønt! Hvor er det købt? :)

    SvarSlet
  2. Jeg fik det gennem etsy.com, men det kan også fås gennem de.dawanda.com....jeg søger blot på jersey og kigger igennem billederne, men pas på...det er fristende ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...