fredag den 1. februar 2013

1 års Fødselsdags Give away

D. 17 januar havde min blog 1 års fødselsdag og hvilket dejligt år. Tak for gode råd, søde kommentarer og tak til alle jer der læser med. Det er virkeligt et dejligt sted og jeg fortryder på ingen måder at have opstartet en blog, selvom jeg dog lige skal lære at finde et passende niveau for en masse ting ;) Men det kender I vist godt. Nå, men nu til min give away...

Den består som billledet viser, af et valgfrit stykke tøj i valgfri størrelse, som jeg har vist på bloggen (det er selvfølgeligt ikke alt jeg har i alle størrelser, men det skulle da vist være til at finde ud af). Når der så bliver trukket en vinder, kan vi tale om hvilket stof den skal laves i :)




For at deltage kan du få lodder på følgende måder:

1 lod for en kommetar
1 lod for at være fastlæser
1 lod for at "like" min facebookside Hurlumhej
2 lodder for at linke til min give away i din sidebar eller ved et indlæg.

Og så lægger du selv antallet af lodder sammen :)
I din kommentar skal du skrive hvor mange lodder du deltager med, din mail hvis du ikke har en blog, hvilket stykke tøj du gerne vil vinde samt størrelsen.

Vinderen bliver udtrukket Fredag d. 1 marts

Jeg er så spændt på hvor mange der har lyst til at deltage.

39 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggens 1 års fødselsdag :-D
    Jeg vil gerne deltage med hele 5 lodder - tænker en bluse til min basse mand i str. 98.. Du syer jo sådan nogle flotte bluser :)
    God weekend
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Jeg er med på 5 lodder. og tror vi er ude i noget kjole hallæj i str 98 eller 104

    www.krea-mutti.blogspot.dk
    dinadehn@live.dk

    SvarSlet
  3. Jeg napper 4 lodder. Og jeg ønsker mig en trøje i str. 116 med stjerner og striber, eller den fine fine kjole du har i din header i str. 92. :)

    Og tillykke med blog-fødselsdagen. :)

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 5 lodder og vil gerne vinde bukser i str 148 eller str 116 til piger :)

    www.leneskage.dk
    leneskage@gmail.com

    SvarSlet
  5. Sikke en fin blog! Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  6. 5 lodder :) tror det skulle være en kjole hvis jeg vandt :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde en krea pakke:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/01/give-away-7.html

    SvarSlet
  7. Spændende - jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  8. Snupper 2 lodder
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Deltager med 3 lodder

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med 1 års dagen! Jeg er med på to lodder - har længe været fast læser :-)

    SvarSlet
  11. 5 lodder. Har delt på FB, da jeg ikke er indehaver af en blog. Jeg følger dig via bloglovin.
    Jeg kunne godt tænke mig den fine bluse med politibilerne

    SvarSlet
  12. Jeg vil rigtig gerne være med på et lod :-)
    Jeg mangler lidt et tørklæde i sort. Og dit grå tubetørklæde er da bare superfint! Ellers er dine små bluser også rigtig lækre (i str. 98 til en pige)
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  13. Jeg vil rigtig gerne være med på 4 lodder. Hvis jeg er den heldige kunne jeg godt tænke mig en kjole i stil med den lilla med hestene, den er jeg vild med. Men det er desværre ikke den rigtige størrelse, kan du lave en i str. 104?

    SvarSlet
  14. Ihhh jeg vil gerne være med i lodtrækningen... :) Flere kreationer til Samuels ynglings-tøj vli være skønt:)knus joan

    SvarSlet
  15. Sikke en dejlig give away :-) Jeg er med på 5 lodder, hvis facebook gælder mht. links? Jeg er klar på et par baggybukser str. 80 til dreng.
    smilemil87@gmail.com
    Venligst Maria

    SvarSlet
  16. Deltager med 3 lodder :-) Sikke noget fint tøj du laver, kan rigtig godt lide kjolen med stjerner og dyr gerne i str. 110 :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  17. Tillykked med dagen for et par dage siden. Er vild med dine elefant huer så håber jeg vinder sådan en til min søn. Deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  18. Tillykke med det første år på bloggen, det har været inspirerende at følge dig:-)
    Jeg er med på to lodder.

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder og hvis jeg vinder så ønsker jeg mig en kjole i str. 92 i lilla eller grønne farver.

    SvarSlet
  20. Deltager med 3 lodder (5 hvis deling på facebook gælder som link?)
    Du har mange fine ting.
    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  21. 5 lodder hvis deling på facebook tæller :)
    Kunne godt tænke mig en body til min pige i str. 80 (så lige din flotte DIY, men tvivler på at jeg kan finde ud af det. Men dit resultat var simpelthen fantastisk!)
    michellesonnejensen (snabel-a) hotmail.com

    SvarSlet
  22. Tilykke med fødselsdagen, det ser ud som om du har grejet blogverdenen til UG! jeg er stadig helt grøn i denne forunderlige spændende verden. :-)
    kh
    Heidi aka FrauleinFein.blogspot.com heidims@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Tillykke :-)

    Jeg er på med 3 lodder og ville elske et par baggy-bukser til en af mine drenge (enten 92 eller 116)

    Mvh
    Kitt
    Kitt@locander.dk

    SvarSlet
  24. Stort Tillykke :)
    Jeg deltager gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  25. ups mail er lonesimfam@live.dk

    SvarSlet
  26. Stort Tillykke :)
    Jeg deltager gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  27. Jeg skynder mig lige at nå med på 5 lodder..
    Vil dele din fine give away, i et blog indlæg senere, hvor jeg da også lige vil slå et slag, for de fine kreationer du har til salg..
    Skøn blog du har.
    Jeg har ikke helt besluttet hvad min datter ønsker sig mest, men der er nok af ting til at blive fristet.

    Vil dele på fac-it.blogspot.com

    :)

    a.bj@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er der linket til din give away, lige her http://fac-it.blogspot.dk/2013/02/de-burde-fa-en-shop.html?m=1

      Slet
  28. Ej, jeg skal da huske at være med! Jeg napper 3 lodder ... fast læser, synes om og kommentar ;-)
    Emilie

    SvarSlet
  29. Jeg napper også 3 lodder.... :-)

    SvarSlet
  30. Jeg er med på 2 lodder. Vil elske at vinde en fin kjole :)

    SvarSlet
  31. Congratulations on your one year!
    I would like a dress in size 110.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  32. Hoppe lige med her på falde rebet :-) Krydser fingere for at jeg kan vinde en bluse i str 86 til min søn :-) Jeg deltager med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  33. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder, og stort tillykke med fødselsdagen<3 Hvis vi bliver de heldige, vil vi gerne have en nederdel i str. 110;)
    Mvh Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  34. Vinderen er fundet...tak for jeres deltagelse :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...